Lava.

Hittar inte min bildladdningssladd, suck, så inga bilder :'(

Men i dag va jag iallafall inne på lava som ligger vid tc, där skulle jag och linnea k trycka våra länge omtalade tröjor.
Först köpte vi tröjor på H&M och sen gick vi till lava.
Hade en bild på oss i solnedgången och där det stod Soulmate, men den blev lite cp när vi tryckte den, :(:(:(
Tjejen som skulle visa, visade konstigt! Och sen tryckte jag en där det stod Fridström ( hjärta ) i ljusblått på en vit tröja.
Och sen åt vi på donken och köpte present till Emma :D
Ä super trött så ska plugga, ( åh nej ) och sen  sova, om jag inte redan sommnat då ;)

ända bilden, :


men den blev betydligt sämmre på tröjan! men fick pengarna tillbaka för det :D

P U S S

Kommentarer
Postat av: Emilia

hej du har blivit utmanad på min blogg:D kram

2009-04-28 @ 21:39:53
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad på min blogg!

2009-04-29 @ 20:30:17
URL: http://tjockismasken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0