My love.

En liten sak innan jag ska släppa datan och bli lite social till middagen.

Du har betydit sjukt mycket ända sen du fanns för mej, jag älskade dej.
Sen ändrades mina känslor och jag visste inte vad jag tyckte eller ville.
Förlåt för att jag behandlat dej som luft i skolan. men visste inte vad jag skulle säga.
Ville bara slänga mej i dina armar och berätta allt jag kände.
Men de kunde jag ju inte bara göra ?
Men nu vet jag igen. Nu ör jag alldesles säker. Jag insåg när vi kollade på high school musical på filmkvällen,
att jag saknar dej och att jag inte kunde erkänna för mej själv att jag fortfarande älskar dej.
Saknar dej sjukt mycket! tänker du dej hela tiden. jag kan inte ro för mina känslor.
Och man kan aldrig bestämma vem man är kär i och hur mycket.
 man kan heller inte bara sluta älska någon, hur mycket man än vill.
men jag vill inte sluta älska dej, aldrig.


precis som i texten till min lilla fina låt. som jag aldrig kan tröttna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0