hemma.

hejsan, kom hem från eksiltuna för ett tag sen, åkte med syrran, tilda och Vendela till Lager 157 i Torshälla, eller nåt.
Lager 157 är en out let, men massa nice kläder, typ feler rum med märkes jeans och fler rum med tröjor och skor och allt! Och de mesta är märkeskläder men dom säljer oxå deras egna märke, lager 157.
Hihi. stannade där i sommras fast i dalarna och hittade massa saker bla mina bondelid tröjor för mer än halva affärspriset. Skit bra ställe.
Fast i dag hittade jag lite annat :
En koffta från lager 157 för 120:-
en kjol från rules by mary för 350:- affärspris 550:-
ett par vita jeans från J.lindberg för 250:- affärs pris 1000:-
(dom hade kostat 500:- där men de va 50% på alla såna byxor i dag)
ett par Lee jeans för 450:- affärspris 900:-
en vit tröja med en rosett från lager 157 för 29:-
en röd tröja från lager 157 för 20:-
OCH en födelsedagpresent till emma, från wannabes colletion :P
tihi sorry emma, men tänkte på dej när jag såg presenten :)


annas va de ganksa kul i ekiltuna, har spleat mycket playstation 2 bla. och god mat :)

bilder på de jag köpt kommer. men så läng får ni en på skylten utanför.



- 1.Ny koffta.
- 2. Ny kjol.
- 3. Ny röd tröja.
- 4. Koffan och jeansen.
- 5. Tröjan och jeansen.
- 6. tröjan med rosett. ;)
- 7. Tröjan och jeansen.
- 8. Mysig utsickt när vi kom hem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0