Hejsanhejsan :)

jaapp, nu är jag tillbaka, varit hos mammsen, youknow.
dagen har varit ganska trevlig bortsätt från So-provet och sputan. och hälsokontrollen såklart aldrig kul att veta hur lite man växt och hur mycket man gått upp, haha skoja, ganska lungt för min del.
Fast de är ju lagom kul att svara på alla frågor.
har du fått mens ?, får du ofta ont i huvudet ?, är du deppremerad i bland ?, är du nöjd med dej själv ?, lalala...
Och so provet, man skulle skriva namnen på alla länder i syd-o-nord-amerika. gick skit bra, alla rätt :):)
Sen så va de ju oxå tisdag, vilket betyder Signe och Linnea dag, vårantränings dag.
Vi hade tänkt att cykla, men sen kom Linneas mammas kille och sa att vi kunde åka till skärholmen och köpa en adidas till linnea. lyckost linnea. Det blev en skit fin rosa med de "snygga" märket och vita ränder, juste de stora trycket på ryggen och höghals, men blev ju lite awwis, speciellt när killen i kassan bha, "vem är den lyckliga ?" ( haha )
men sen gick vi runt lite och åt på donken, bara en cheeseburgare och en fanta för mej.
Juste en svart klänning blev de oxå fast för linnea.
aja sen när vi kom hem så tog vi våra finfina cyklar och trampade i väg, hihi. Vi möte Agnes S hos natta, hon ahde frågat hela dagen om vil skulle cykla men vi visst ju inte om vi skulle hinna, men nu hände hon med iallafall, vi sa åt henne att hämta sin cykel och komma till Malva. För Oskar hade smsat lite och frågar om vi ahde lusst att titta förbi.
Så va va hos malva med Agnes U, Hedda, Lukas och Oskar, trevligt trevligt, vi snackade lite och alla hoppas stuttsmatta men jag och linnea ville inte så vi stod på marken och snackade med dom som hoppsde, Vi väntade i år, (a) men agnes kom inte så vi ringe och då va hon på väg, men sen stack hedda in och åt och Oskar skulle till någon teater och Lukas hängde med en bit tror jag, dåå hoppade jag och Linnea :P Sen kom agnes och vi cyklade runt lite innan vå åkte hem till mej och åt innan vi cyklade lite till till kastanjeparken och sen ner till fridhemsbryggan. Där vi va lite med CalleBalle,
och lekte med våra pinnar (a). Men agnes skulle vara hemma till åtta så vi gick hem efter ett tag, efter Calle hade försvarta sig med både, storpinnar,vasstrån och en järnpinne ? hahah.
Men sen åkte jag och linnea hem till henne en kortis innnan jag stakc hem.
Nu är jag ny duschad och bildsugen, så här kommer dagnes bilder, innan den dog inne på Ginatricot.
oj, fan va långt de blev, sorry.

PUSS



- 1. Min fina hand (a).
- 2. Rosas kjol hon sydde.
- 3. Jag när jag sicksakcar -.-
- 4. LillaCalle
- 5. Med en toffs där bak ;)
- 6. Dagnesoutfit
- 7. Linnea snygga klänning.
- 8. Min kjol, inte klar :P.

Juste Iforget, vi hade slöj idag, fick sicksacka alla mina 1000bitear hela lektionen. boooring. (a)
men den kommer bli fett syngg, ihope.

Kommentarer
Postat av: Linnea k

haha, mobbad bild på mig dåra ;)

2009-04-20 @ 19:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0