Händelserik dag.

Hejsanhejsan :)
Har just kommit hem, från rampen.
Förlåt för min seriöst text tråkiga blogg. Men har ju ingen mobil nu,så de blir inga bilder, :(
Men jag hoppas ni tar er tiden att läsa om mina roliga dagar.
Skriver inget om mina tankar för tillfället, vet inte varför, dom känns bara inte klara för att komma ut.

Men i dag åkte jag och emma till ica, yaay. och köpte godis till i morrn kväll. Ska ha filmkväll på scouterna, hihi.
Kommer kunna stanna där läänge den här gången, för ska inte i väg på inspelning tidigt dagen efter. som förra gången.
Sen blev vi avsläppte utan för Jakob H. Så träffade vi Victor och Jakob.. Vi gick hem till Virre och lyssa på musik och gjorde massa... Sen gick vi ner för att göra pankakor, mums. Då va jag riktigt hungrig!
Min och Victors blev snyggast, Pankakas mästare vetu ? ;)
Jakob kan inte värkligen inte steka pankakor, haha. men de blev ett gott skratt ist.
Efter vi ätit skulle Jakob sticka på träning tror jag. Så vi fick städa. Och de tog låång tid! haha, Jakob hade spillt lite över allt. Sen gick vi upp på han rum och snackade lite och såå. Tills vi kom på att vi kunde ringa Max. så de gjorde vi.
Och han kom över.. Och sen kom äntligen Calle oxå. Vi kolla på roliga klipp och va lite busiga, men kuddkrig och brottningsmatch. Riktigt kul, haha. Men inte kul att ha alla andra på sig, och ligga underst. sen gick typ max till någon match.
Sen efter ett tag gick vi ut till centrum och köpte godis, eller ja, Calle och Victor, men fick smaka lite typ halv ätet godis :P
Vi hängde ett tag där, ovan för tunnelbana och typ i. Vi gick typ till rampen  och satt där ett tag och derv med några killar som gått förbi oss tre gånger åt olika håll. Och typ lite med bla, arvid. haha, eller de gjorde Calle.
Vi va där ganska länge och hade ganska kul faktiskt, Fast Calle slängde en gammal blöt äcklig vante i emmas hår, stckare helt lerig och blöt. Vi sprag upp och ner i raperna, satt på alla möjliga ställen och snakcade och smsade med Avve, I dag kommer han hem från Idre. Och Agnes oxå så då kan vi alla ha våra movienigth 2, jippi.
Sen hände lite saker, eller ja, massa olika saker, som sen slutade med att Calle låtsas flippa på Victor och sen stack hem, men då kom Jakob igen, haha. Vi va vid skolan ett tag och snackade.. Sen gick jag hem.
Lyckad dag, vi ahde fett kul och mitt liv bleb nog 100 år längre.

Nu sitter jag och nallar på godiset, och gör inget spec. I morrn ska vi nog göra något igen, fast med Arvid oxå.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0