Godmorgon.

Godmorgon, vaknade precis, sov skit dåligt hade växtverk i benen, så vaknade typ vid 2 och kunde inte somna fören typ 5 :S, aja, de betyder väl att jag har växt :D är faktist 158 cm, ganska stlot, vet inte varför. Men jag lovar att jag kommer växa om Emma.
I går såg jag på en film som heter yours, mine & ours. den va väl ganska bra, lite överdriven kasnke.och Miranda Cosgrove spelade i den filmen, jag gillar henne, vet inte varför, men typ alla filmer jag sett som hon varit med i är bra, :P hehe.
De va typ en pappa som hade 8barn och en tjej som hade 10 barn, som mötes och   gifte sig, men baranen gillade inte varandra så dom smmarbetade och gjode saker som dom vet att föräldrarna hatade. Så till slut skulle som skiljas.
men då ville inte barnen de för då hade dom blivt kompisar, jaa, så dom berätta allt så de slutade bra.
alla filmer slutar bra, men aldrig i verkligheten ? aja, man kan aldrig sluta hoppas.

   
filmen                    Miranda Cosgrove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0