GLAD PÅSK!

Glad Påsk! jippi, påsk betyder ju GODIS :)
även fast jag bestämt att äta minder godis kunde jag inte hålla mej, tänkte på Arvid som har godis förbud, haha stackare.
Godis är så jävla Mgott. har ni fått några fina påskägg ?
De har ialla fall jag!
- Jag fick ett av Tilda och Vendela, med passa godis som blev uppätet på vägen hem.
- Av pappa fick jag ett ägg med ett äpple (?) och gelehjärtan och marsmellow ( vet inte varför han valde så konstigt inehåll) och 100 :-
- Av mamma fyller vi alltid påskhönan med godis, eller jaa, påskharen gör det! ;)
- av min faster fick jag ett litet ägg och en stor hellokitty klubba. Men mamma hade gömt ägget så fick nyss leta efter de, de låg i en vit plat burk i våran stökiga hylla. ganska svårt att hitta faktiskt. Och jag har inte fått öppna de fören nu, och de va proppat med godis och 100:- till, säg hej till min klänning :D
YES! nu kanske jag kan köpa både klänningen och perfymen :D
Och i morrn kommer farmor, hihi.

Jag kan oxå bjda er på ett påskägg fyllt av en mycket gammal bild på mej och min syrra xd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0