Film kväll och Agnes kväll.

Just nu sitter jag här med Agnes, hon sak slagga här, yaay. Vi ska ha de mysigast!
I går natt hade vi film kväll med spej.. Riktigt roligt!
Vi såg på Djungel George, "haha", High School musical med allsång, School of rock, The Holy Grail, "så tråkig så den blev kul",  Men jag somnade i sluten för den sög balle. Och sov oxå under hela Kill Bill :( Men vaknade och så Min granne totoro, Somnde igen. Jag älskar Totoro! Mitt blivade husdjur dåra, ;)
Vi hade skit kul och somna vid halv 5. Sen kom en dagmamma in och väckte oss tjugo över åtta och sa att lokalen va bokan , men att vi kunde vara kvar för att dom inte skulle ha det rummet vi va i, så somnade om men vaknade nästan direkt av att alla av någon andledning slog med med kuddarna.
Sen såg jag 4 av snitt av Futurama, en serie typ som simpson men lite roligar tycker nog jag. Innan jag gick hem.
Några åt gröt, usch hatar gröt! Speciellt i dag för att ingeborg tappa massa salt i den och hade på massa möglig sylt, yes. -.-'
Sen gick jag hem innan jag stack till Agnes, och chillade lite, Vi väntade på emma och arvid som inte ville komma för dom hade sååå himmla mysigt, ja.. Och Calle hade nog vaknat lite på fel sida..
Men sen gick vi ut och fxade med min nya cykel, inte den finast med den duger.
Agnes var tvungen  att gå till tandläkaren för att dra ut en tand. Så jag hänge med.
Vi gick till västertorp och västa stora tändläkar saken, jag hade aldrig varit där, visst inte äns att den fanns, och de värkade mycket bättre än där jag går, så får se om jag kanske borde byta tandläkare.
Men de gick fett snabbt och sen gick hon gå med en stor vit tuss i munnen i en halv timme och fick inte äta på två timmar. Så vi gick till planen och möte, Emma, Arvid, Max, Hugo, Simon och Calle. Och gick till Arvid och hade lite mysigt i hans garage innan klockan blev 5 och hungriga som vi va, gick vi till spaderdam för att äta pizza. Vi hade lite tjej snack och gick till centum och köpte glass.
Har fortfarande inte hittat min mobil! :(
Men snart är de påsk :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0