Elevensval..

Hejsan hejsan ;)
I dag hade vi elevensval, och jag, natha, joanna och karin hade blivit frågade ifall vi ville hjälpa li på sin aktivitek och vi sa ja. Vi fick hjälpa till och bestäma.. Så vi va hos li i skolan kvart över åtta och sen gick vi till preem ängen för att fixa alla, alla andra skulle börja nio på skolgården.. Vi skulle vara 50 elever, fattar inte att så många ville ha det ? Jag skulle lixom int valt det.. Men aja, de ända jag hoppades på va att ingen efter skulle fråga varför "jag" hade gjort allt så tråkigt.. men ingen gjorde det, jag hade väl ganska kul, kolla på nät alla tävla, men jag vet inte om det va så kul att tävla..
natha tvingade dom två lagen hon hade han om att le helatiden och göra kullebyttor ner för backen, haha.
Jag hade tre oskar i mitt lag, förvirrande xD. Mitt lag hette fiskarna och örnisarna, haha ;)
Och Örnisarna vann faktiskt allt ihop. Bra jobbat.
Jag hade ingen  lunch mej, hade inte jag gilla hemma, så köpte på preem, pasta med sås och things, man kunde få 4hg och en 50cl dricka för 59 :-, sen när började amn väga färdig pasta i lösvikt ? haha.
Efter så träffade jag Andrea och Vera som gick till centum och typ åt glass och Corny Big :) mums.
Sen kom  Matilda K och Saga och vi gick till Kastanjeparken, fast vi "tappade" Saga och Andrea på vägen,
Vi typ chilla där och fotade lite med Veras kamera, väntar på att hon ska kunna skicka äver bilderna, :)
Vi fick jätte fula bilder på Matilda som vi drev lite med henne med, ahha :P
Sen så tröttnade vi och körde den där leken typ land och rike ? Har inte kört den på typ 100år, jag lovar.
Jag var sverige, matilda usa och vera portugal. För gick de jätte dåligt för mej och till slut hade vera allt förutom 2 dm2 som jag hade och kanske en halv m2 som matilda hade, men det slutade med att matilda kom sist och jag vann! :D:D:D
jippi. Sen mötte jag Linnea, och vi gick hem till mej och letade efter en bild vi ska trycka på en tröja i morrn, på lava.
Jag coh joanna bestämde oss för att trycka tröjor i höstas men det blev inte av, men nu äntligen, fast joanna försvann på vägen.. (a)

Jobbar på bilderna, har många kvar och måste sova strax är så himmla trött!
Jag jobbar oxå med min önskelista, fyller ju år om  minder än en månad. :D
Då är jag oxå 13 :D:D:D:D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0