DU ÄR MITT ALLT!

linnea kaarto, du är mitt allt. du kommer aldrig fatta hur mycket jag älskar dej!

det ska vara vi för alltid, för jag skulle inte klara mej utan dej! du betyder så jävla mycket.  du är verkligen allt älskling, kommer alltid finnas där för dej jag lovar. det ska vara du och jag tillsammans mot alla andra, mot världen den svåra världen älskling. du och jag tillsammans mot alla, vi klara allt tillsammans. men utan dej skulle jag inte vara någonting. jag skulle absolut inte vara någonting. och jag menar de vekligen, jag skriver det bara inte.

My life would suck without you ! för du är precis allt jag har.

Men utan dej skulle jag vara den som blev ner trampad av en ända snabb blick av någon annan. men tillsamman är vi starka. du får mej att inse att livet faktiskt är en gåva. du är finast älskling, finast av alla.

du är den finaste vännen jag har, du är den finaste på riktigt.

tänk alla våra fina minnen.alla minnen är livet. allihoppa får mej att bli glad på en gång. vi har så kul. de kommer alltid vara vi va ? för utan den klara jag mej inte en sekund.

jag älskar dej mer, mer än vad du någonsin kommer fördtå! mer än vad alla andra någonsin jag någonsinkännt eller kommer känna ,  komihåg det. för igen kan slå dej gumman, ingen. du är så underbar och perfekt! du är bättre än alla människor på jorden, alla tillsammns också! fan vad jag älskar dej. jag skulle inte klara mej, om du inte fannas. du har alltid funnits där för mej och hjälp mej. alltid stöttat mej. du är en underbar vän, den underbaraste, till hundra procent. om någon någonsin tar dig ifrån mig så dör jag, för den personen tar mitt liv ifrån mig.
jag älskar dej så jävla mycket. åååh, min linnea, du är allt. du är så otrolig.
de finns inga ord för det. för du är bäst, älskade bästa vän linnea kaarto.

jag vet de är finsat med bara en bild, men jag kunde inte välja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0