blööt

jahajaha, nu sitter jag här framför min data och ska snart se på Talang 2009. Någon som kanske är en liten talang i år ?
alltid lika kul att se när folk skämmer ut sig, haha.

Idag va de väl en ganska normal dag, förutom treaker. Vädert!
Jag älskar våen! Så himmla skönt när de äntligen börjar bli varmt igen. yaay!
Insane, YESYESYES! fan va kul!
Och Vatten ballongen,, japp.

efter som vi lurat killarna ett par gånger på den senaste tiden hade dom bestämt sig för att hämnas.
Så efter skolan rymde jag och emma så snabbt dom börjat fylla sin ballonger, med VATTEN.
Vi sprang in i gympasalen och gömde oss.

Men de hjälpte inte så snbbt vi kom ut  och vi trodde dom gått så kom dom springandes igen.. Så vi sprang in igen.
Efter ett tag gick vi ut igen, och några sa att dom hade gått, men plöttsligt kom Calle bakom mej och "fångade" mej.
Och Victor fångade in Emma, och dom andra "vaktade" som tur vad hade dom bara en ballong. Om hamnade på emma. YES trode jag. Vi bestämde oss oxå då för att ALLA skulle ägfga Enmma den 26 april. GRATTIS GUMMAN DÅ!
Ni hjälper väl till ?

efter gick jag och emma till Calle och va där ett tag och snckade och så visade han oss snya nya prylar och hur man spelar cs. haha fattade typ inget.
Sen kom Victor och så hade vi kuddkrig och snckade mer, och ja.. typ bara hade kul.
Försöker vara lite kortfattad nu efter som talang börjar..
Men sen när vi skulle gå hälde dom massa vatten på oss, en hel vattenflaska och typ mer än hälften på mej och två glas. Dom ska få igen. haha.
Jag och emma gick hem till mej efter som vi inte orkade åka till Flemingsberg och kolla på deras march som dom ville...
Så vi bestämde oss för att driva på torsdag, och tjäna godis. tihi.

Sen har jag har lite mys här hemma med mamma och syrran...

inga bilder, förlåt.. har glömt min mobil i skolan tror jag... :P

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0