annandagpåsk.

tjenare ;)
haha är lite busig fast jag sitter här helt sjäälv, fan va tråkigt jag har det.
Men jag måste städa strax för min älsklade farmor kommer på middag, tidig middag -.-
redan klockan 4 ? jag kommer fan inte va hungrig. aja. men klockan ett jag jag och träffa kasper, de ska iallafall bli kul.
Och sen skulle linnea kommer när hon kom hem. Men annars va de tänkt att jag skulle sova där, men nehepp.
- farmor kommer ju och lalalal. -.-
aja en annan dag kanske.
och i morrn så ska jag och köpa min underbara klännng, den svarta spettsklänningen! jippi!
och kankse fredperryn, :P
ååh, och jag har hittat min kärlek! jag är fan kär! i och för sig i min nya lee jeans och alla handra nya käder menmen.
är lite hyper kanske, men vad ska man göra om man har super tråkigt och de bara väntar roligare saker som städning ?
då blir man inte så glad nej. Blev väckt i morse klockan 10 av joanna gummna på telefon :O
men hon ville ingespec bara frågade om ett nummer, :(
men nu borde jag värkligen städa om jag ska hinna gå till kasper iallafall liite, :)

Pusspuss

farmor :)


bara lite kvar, :'(

Kommentarer
Postat av: Malva

Nej nu blev jag sugen på godis! :D

2009-04-15 @ 17:02:30
URL: http://rikuteliggare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0