1 April.

... dagen man faktiskt får luras..
Jag älskar att luras! tihi.Men jag hatar och bli lurad vilket inte är så bra den först april!
Men jag tror inte någon lyckades lura mej ? Men jag tror jag själv lurade nästan alla, haha.
Jag, Joanna, Natha och Karin hade bestämt att lura i klassen att min mamma fyllt år i går och de blivit kakor över från hela kalaset. Men egentligen var de kakor dom bakat som innehöll blandannat, salt, pepper, viklök, paprikapulver och ätika m.m.
fast vi hade fyra goda... Så när jag först sa att jag skulle bjuda på kakor sa alla, " april, april ".
Så jag sa att en kunder få smaka först och besätta för all att dom inte va äckliga, och de lyckades, så jag gav alla varsin kaka och dom 15 som blev över sa jag att den som åt upp sin kaka och ställde sig på bodet fick dom som var kvar. Nästan ALLA stoppa in hela i munnen och upp på bordet. Sen efter någon tunga hoppa alla ner och sprang till papperkorgen och spottade ut allt, hahah, alla utom Calle som inte har någon humor.
De va bus ett.

Sen va de bus två.
De va jag, Karin, Joanna, Johanna och Natha och Li såklart.
De gick ut på att vi kunde tolka Li, och ALLA gick på det. hahah!!!
Och sen va de förståss massa små bus..
Men orkar inte förklara alla grejer, för jag måste plugga¨, usch!
Engelska prov på fredag.

Så nu har alla killar gått ihop mot mej... för att jag lurat dom tre gånger, haha, men de va inte bara jag men ändå ska dom lura mej. Så i morrn ska jag inte lita på någon! åååh, jag kommer dö, tänk om jag går på det och alla skrattar åt mej..

i dag skulle jag vara med Erlend, Linnea och Kasper.. Men de blev bara Erlend och Linnea.Sen kom Stoffe och bjöd oss på bulle på Nästan hemma, MUMS :) Sen gick dom till Erlend och jag poch linnea dissa och satte oss i solen, på våran platas, hihi.
Sen bestämde vi oss för att knalla hem till Calle där oxå Kasper,Linus och Oskar va.
När vi ringde på dörren vägrade dom att släppa in oss, så vi satte oss på bänken och snackade med dom genom fönstret till som hälde massor med vatten över oss, blev sjukt bölt, haha
Så då var i där lite och satt på fridhemsbryggan och gick på ise, och sen flyttade vi oss till Calles tomt, där vi hackade i isen och tog masssa isbitar och stoppa innan gör varandras kläder, Linus frågade vad han skulle få o han stoppa värsta stora in biten i kalsongerna och jag sa, 500spän, han bah, okeej, och stoppa den där.
Typ efter ett ganska långt tag såg Oskar attt han hade kvar den och sa de till mej, sen skrattade typ alla. Och Linus sa typ, AAAH, de gör skit ont, och Kasper bah. Men ta ut den då..
Linus bah, Men jag får pengar, jag bah, de är första april, HAHAH.
Så sen hade typ alla killar isbitar vid kuken. och jag och linnea i alla kläder. IS - KALLT!
Sen när vi frusit ihjäl gick vi in och typ sprng runt och snckade och sen "våldtog dom oss" HAHA, på vårat sett.
Sen gick va typ hem, efter vi mysigt lite i soffan, :)

I morrn är de idrottsdag, sak spela Doppboll och Innebandy, tjejer mot tjejer och klasser  mot klassser. Ska bli kul..
Men nu måste jag faktiskt sluta..

Jag är fortfarande hos mamma... så kommer nog inte skriva något mer, men jag har bestämt att lägga upp bilder från tiderna när jag är hos mamma om jag inte skriver..

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0